Hardloopschool Running Holland organiseert een korte hardloopcursus 'intensieve & kort'. Je wordt hiervan sneller, sterker en je kunt hardlopen langer volhouden. De trainingen zijn opgebouwd uit een warming up, een climaxrun, korte snelle tempo's en een blok krachttraining van 8 minuten.

Hoe ziet een training eruit?

  • 7': warming up van ongeveer 8' waarin bij aanvang langzaam wordt gelopen en tot slot vlot.
  • 30': climaxduurloop van 25'-30' met vlotte start waarna wordt versneld naar een snel tempo en tot slot heel snel wordt gelopen. Er wordt gelopen op een 8-tje of kriskras door het park/bos.
  • 7': korte snelle tempo's/intervallen van 20 seconden tot maximaal 1 minuut. (4-10herhalingen) of een hardloopspel
  • 7': krachtoefeningen. 5 oefeningen, 3 series.

Tijdens de climaxduurloop loopt de trainer mee en krijgt ieder technische aanwijzingen. Deze aanwijzingen zijn duidelijk en goed toepasbaar. Je voelt direct resultaat. Door deze aanwijzingen over jouw looptechniek zal je makkelijker lopen, sneller lopen en kun je een bepaalde snelheid langer volhouden.

aanmelden & kosten

De trainingen starten op de volgende data/dagen. Je schrijft je in voor een cursus van 5 achtereenvolgende weken. Inhalen kan op een andere dag zolang de cursus duurt. Studenten ontvangen 50% korting en Young professionals ontvangen 30% korting.

Inschrijven Start datum & tijd Dag Doel Locatie Trainer Kosten
dinsdag, 21 augustus, 2018 - 18:00
Dinsdag
sneller worden, fitter worden
Amsterdamse Bos
Peter
€50,00
dinsdag, 21 augustus, 2018 - 19:00
Dinsdag
sneller & fitter worden
Amsterdamse Bos
Peter
€50,01
dinsdag, 21 augustus, 2018 - 20:00
Dinsdag
sneller & fitter worden
Amsterdamse Bos
Peter
€50,02
dinsdag, 21 augustus, 2018 - 18:30
Dinsdag
fitter en sneller worden
Vondelpark
Stephanie
€50,03
woensdag, 22 augustus, 2018 - 18:15
Woensdag
fitter en sneller worden
Amsterdamse Bos
Dave
€50,04

data

Op de volgende data wordt er getraind:

  • groepen dinsdag 21 augustus: 21 augustus, 28 augustus, 4 september, 11 september en 18 sepember 2018
  • groep woensdag 22 augustus: 22 augustus, 29 augustus, 5 september, 12 september en 19 september 2018

belastbaarheid & uitgansniveau

Door deze trainingen word je sneller en sterker. Daardoor neemt jouw belastbaarheid toe. Check je lichaam vooraf wel of je klachtenvrij bent. Omdat deze trainingen intensief zijn, kun je alleen meedoen als je geen lichamelijke klachten hebt.

Voor deze cursus moet je een ervaren hardloper zijn die al minimaal 45' aan een stuk kan hardlopen.

contact

heb je vragen, laat het ons dan weten via onze contactgegevens.